Content Curatie
Content Curatie
Profileer uw bedrijf als kennisexpert
Relevante content verzamelen en delen?
Word dé thought leader voor uw doelgroep!
Content curatie is het verzamelen, filteren, organiseren en delen van relevante informatie. Hiermee wordt waarde gecreëerd voor uw doelgroep en profileert uw bedrijf zich tot kennisexpert.
Content curatie zorgt voor waardetoevoeging
In deze informatiesamenleving is content alles behalve schaars. Om orde in de chaos te scheppen moet content worden gemonitord, informatie aan elkaar gekoppeld worden en onnodige informatie gefilterd. Hierdoor wordt waarde toegevoegd aan de bestaande informatie en kan uw doelgroep kennis vinden die voor hen belangrijk is.
Nieuwe vorm van communicatie
Kennis delen is de nieuwe communicatienorm. Een bedrijf zonder het delen van kennis is een bedrijf zonder inhoud en betekenis. On Mind helpt u om uw kennisveld te specificeren, uw doelgroep te bepalen en te onderzoeken welke kennis belangrijk is voor uw doelgroep. Verder kan On Mind de relevante kennis verzamelen en delen op de geschikte kanalen. Ook kunnen wij advies geven hoe u zelf de optimale content curator kan worden.
Meer bezoekers op uw website
Door regelmatig kennis te verzamelen en te delen, wordt u een kennisexpert op uw gebied. Hierdoor komen mensen naar uw website wanneer zij op zoek zijn naar specifieke informatie. Het levendig houden van uw website is tevens positief voor uw Google ranking.
De voordelen voor u?
U straalt uw professionele expertise uit
Waarde toevoegen aan uw doelgroep
Zelf meer kennis vergaren
Levendig houden van de website
Positief voor Google ranking
Onze werkwijze als content curator
Contact en kennismaken
Kennisgebied en doelgroep bepalen
Verzamelen van kennis
Ordenen van kennis
Delen van kennis via social media en andere kanalen
Wilt u ook graag via content curatie top of mind blijven bij uw klanten en zakenrelaties?
Laat dan uw gegevens achter en wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.