SEO Content
SEO Content
Kwaliteit content is essentieel voor Google, maar wat houdt dat in?
Wanneer is SEO content kwalitatief hoogwaardig?
Bill Gates zei het in 1996 al: "Content is King". Nu jaren later blijkt dit nog steeds het geval. Er hebben echter wel aardig wat ontwikkelingen plaatsgevonden waardoor de SEO content aanpak ook drastisch verandert is. Vroeger was het namelijk zo dat de hoeveelheid content de grootste impact had. Nu hechten zoekmachines minder waarde aan de hoeveelheid content, maar des te meer aan de kwaliteit. Dus, betere teksten, waardevolle informatie, veel shares en links zorgen voor een hoge bijdrage met betrekking tot SEO.
De meest belangrijke factoren voor kwalitatief hoogwaardige SEO content:
1. Is de content waardevol?
2. De lengte
3. Gramatica en spelling
4. Gebruik van media en video
5. Opmaak en leesbaarheid
6. Wie is de schrijver en is hij een expert?
7. Social media integratie
8. Kan en wordt er inhoudelijk commentaar geleverd
9. Zijn er waardevolle interne en externe links
Het voordeel van SEO content
Hoger ranken in Google
Meer bezoekers
Meer business
Onze werkwijze voor on page SEO
Contact en kennismaken
Doelstellingen bepalen
Content creëren
Verspreiden
Evaluatie en monitoren
Wilt u ook een hogere positie in zoekmachines door waardevolle engaging content?!
Laat dan uw gegevens achter en wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.